Vitlöksöl

Det är Monster Jam i Globen.
Ett "klara färdiga gå" för alla bondlurkar och deras ungar att knata runt i gallerian med likadana kepsar och fula t-tröjor.
Jag har aldrig förstått hur en arena fylld med sand och en massa stora monster trucks kan dra så mycket folk. Nu är de, korvförsäljarna och öronpropps-snubbarna överallt här ute. Mitt i prick!

Trotsade alla mina principer i går när jag gick ut med Andy, trots att jag skulle upp kvart i fem och gå till jobbet. Det ångrar jag inte, trots att jag var så trött att hela kroppen skrek "neeeej" när jag gick upp. Vi gick till Garlic and shots i går, riktigt bra ställe där allt innehåller vitlök- med undantag för vinet och drinkarna. Dock inte undantaget ölen, den finns också i vitlökssmak, men så fulla hann vi inte bli att vi vågade oss på den...

image214

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0