Bakisfrukost

Jag hade en liten orkester innanför pannbenet när jag vaknade i morse. Svalde två panodil och tog sedan en liten promenad till Enskede till vännen K för lite bakisfrukost. Tog med mig lite Lemon curd som bidrag och sedan satt vi i hennes kök och käkade rostat bröd och drack juice och te och pratade i flera timmar. Underbart! 
Vännen M åkte hem och sällskapade till Globen där jag gick av för att köpa en toning på H&M.

DSC00482.JPG 
Sådana här korgar ger mig spader. En massa billiga omaka plagg som ligger huller om buller i korgar och folk som står och river i dem som hungriga gamar. Varför bryr man sig ens om att sätta upp skylten som säger "rea"? Hela upplägget fullkomligen skriker ju redan ut "billigt" och "ingen vill ha oss".

Nu bakismat och film!

Kommentarer
Postat av: K

Jag har en sån där mössa... Närå, jag skojar förstås. Kom tillbaka på frukost när du vill!

2007-10-28 @ 20:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0