Bra & Anus

Bra: Vi har blivit erbjudna ett förstahanskontrakt på en lägenhet.
Anus: Lägenheten ligger i Solna. Dit måste man ta blåa linjen. Jag är rädd för blåa linjen, den går till Akalla, Hjulsta och så vidare.


Bra: Jag sov jättebra i natt och kände mig helt utsövd i morse när klockan ringde.
Anus: Jag måste ha legat på mitt finger i natt eftersom det är stukat, ömt och svullet och det inte alls går särskilt bra att skriva på datorn i dag.


Bra: Jag fick välja själv vilken tid jag skulle gå på lunch i dag och slapp vänta tills alla andra gått och jag fick äta själv.
Anus: Jag valde av någon anledning "spare ribs" uppe i restaurangen. Jag som hatar att äta med händerna. Nu har jag tvättat händerna fyra gånger, men luktar fortfarande revbens-äckel. Och huden är snart så uttorkad att den trillar av.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Syrran har bott i Kista i flera år och det har gått alldeles utmärkt.

2007-11-01 @ 15:29:28
URL: http://hannaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0