Men kom igen då

Förkylningen åker verkligen berg-och-dalbana i min  kropp.
Ena dagen frisk som en nötkrna och andra dagen snuvig med feberkänning. i går var jag frisk, så nu behöver man inte vara  kvanfysikforskare för att räkna ut hur jag mår i dag. Helt makalöst.

Fast jag har ju alltid haft en talang för att skjuta på sjukdom och se till att bli sjuk när jag har tid. Förkylningen har legat och lurat i sex-sju veckor nu, mn det har aldrig riktigt passat. Först var det att jag var tvungen att jobba så mycket som möjligt innan intensivkursen, sedan jobba igen det jag missade under själva kursen. Efter det började det dra ihop sig till uppkörningen och då var jag tvungen att jobba in de dagar jag skulle missa när jag åkte hit.

Men min kropp måste vara felinställd, gå på vintertid eller något. I DAG är väl sannerligen inte rätt dag, i dag har jag verkligen inte tid att snora och vara febrig. Ignorerar det för tillfället och låtsas som att det regnar (bildligt, alltså).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0