D-day minus two

Av den anledningen måste jag masa mig ned till körskolan med lånad nyckel och sätta mig framför deras teoriprogramsdatorer nu. Jag är fan nervös, särskilt efterom ALLA vet att jag ska skriav provet nu, jag har ju till och med tagit ledigt för det. Press press.

Gådagskvällen nådde en ny lägstanivå, eftersom jag nu bor med två stycken som befinner sig mitt i målgrupen för både "Svensson Svensson" och "Babben & c/o". Var tvungen att desinfektera mig sen när de gått och lagt sig, genom att kolla på Almodóvars underbara "Dålig uppfostran". Faktum är att "Svensson Svensson" till och med var sämre än jag befarat. Var gjorde SVT av den där människan som var program - och filminköpare för tre år sedan? Den personen viade ju både om döme och smak...

Kommentarer
Postat av: A

Svensson, Svensson var riktigt jävla bra igår. Du har fel Elin!

2007-09-16 @ 12:53:54
Postat av: Elin

A: Det är du som har smak som en pensionär, älskling! ;)

2007-09-16 @ 16:17:44
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0