Julgris

Öppen mun. Folk som sover med öppen mun äcklar mig, av någon anledning, något kopiöst. Det är som att jag får för mig att det ska krypa upp något ur deras svalg medan de sitter där och låter som ett astmaanfall. Jag vet inte varför...

Samtidigt tycker jag att det är lite stört med männsikor som sover med käften helt stängd också, med läpparna sammanpressade. Det ser inte avslappnat ut. Själv har jag munnen öppen lite grann, men inte sådär äckjligt mycket, så det ser ut som de gapar för att ta en tugga äpple.
En sån julgris hade jag framför mig tåget i dag, och jag kunde fan knappt få i mig min macka.

Därför är jag nu hungrig utan dess like. En macka, det är vad jag satt i mig. En macka och en läskeblask. Hur ska jag kunna handla som en normal människa och inte som det blodsockermonster som jag är nu..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0