Nu gör jag slut

Jaha, då har jag legat här och tyckt synd om mig själv i några timmar - ritualen efter varje vinkväll.
Jag och Sandy gick till en libanes i SoFo och sedan hem till henne och drack vin, lyssnade på gubbrock och pratade strunt så länge att jag missade sista t-banan. Vandrade halva Skanstull runt sedan för att hitta en busshållplats med tillhörande nattbuss.

Jag hatar verkligen bussar, mest för att jag förmodligen har blivit för bekväm för att kuta runt och kolla efter hållplatsen. Som att det inte vore nog med att bussarna luktar äckligt och de tar längre tid... Sedan är det också något speciellt med folk som åker buss, speciellt i den här stan - och ja, de luktar ofta också lite äckligt.

Har kommit fram till att jag måste sluta röka när jag dricker. Det är inte mänskligt att må så här dåligt efter en ynka liten kväll, som inte ens blev särskilt blöt. Huvudvärken och illamåendet är enkelt att spåra ned i paketet som fortfarande ligger kvar i väskan. Marlboro Light - we are sooo over...

image174

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0