She's back

Åh, vad jag älskar när t-banan fuckar ur.
Två minuter blir en minut, blir två minuter, blir nio minuter, blir sexton minuter... Hade egentligen tänkt hoppas av vid Sockenplan och handla lite på den fina matbutiken, men vågade faktiskt inte - då vet man ju inte när man kommer hem.

Efter första dagen tillbaka i verkligheten står mig budgeten och allt vad det innebär upp i halsen. Jag, och förmodligen en fjärdedel av landets befolkning tjänar (håll i er nu): 266 kronor på den nya budgeten. Måste öppna ett nytt konto där jag kan spara min förmögenhet och göra något nyttigt med pengarna.

Stillade ett hastigt shoppingbehov med en ljuvlig mossgrönväska och ett par fina armbågshöga vantar. Norrlandshålan hade ju inget vidare utbud, med Dressman och Kappahl i spetsen!

Kommentarer
Postat av: Candy

Jag var i Stockholm i helgen. Om du såg någon som var arg & frustrerad, var det garanterat jag. JAG HATAR SEGA MÄNNISKOR! Alla snackar om att Stockholm är stressat, yeah right.
Annars var det fint. & du borde posta en bild på din väska. ;)

2007-09-24 @ 23:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0