Ett flak

Jag är tydligen inte den enda som får konstiga sms skickade till mig. I går fick M ett konstigt mess där det stod "kan du fixa ett flak åt mig?" och i dag kom uppföljningen.
 När vi satt i soffan pep det till :"Hörru, hur går det med flaket egentligen?". Jag och M bestämde oss för att leva djävul med den törstige sms:aren och skrev tillbaka att langning är förbjudet i Sverige och att M var polis. Jag vet inte om det tog skruv, men någon verkar ha förväxlat M:s nummer med någon tonårssnärta i Lunds dito.
Hade jag varit den svartsjuka typen hade det kanske kunnat bli mer kalabalik när det dimper ned mess med "puzzar" och "kramizar" från brudar nere i sydsverige. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0